Twitter response:

O nama

Ideja vodilja bila je stvoriti suvremeni centar za poduku i još suvremeniju rođendaonicu, koji otvara nove mogućnosti i nove načine učenja i igranja bez ograničavanja, zamjenjujući dugačke stolove školske učionice s malim obiteljskim stolovima, stvarajući na takav način školsku atmosferu i osjećaj vlasništva učenika koji im nudi osjećaj sigurnosti i prihvaćenosti.

U moderno opremljenom prostoru,  sukladno svjetskim standardima uređenja modernih učionica i škola, na zapadnom dijelu grada, na Vrbanima, Domašinečka 6 (prostor bivše biljne ljekarne Malči Viola) to smo i uspjeli. Tu se nalazi OBRNUTA UČIONICA, učionica koja pruža razne usluge i različite programe u području obrazovanja i poučavanja djeci i mladih kako u osnovnim i srednjim školama, tako i za djecu predškolske dobi, kako za one koji imaju probleme u učenju i savladavanju školskog gradiva tako i za one koji nemaju navedene probleme, ali žele znati više.

No, to nije sve. Nudimo i organizaciju i provedbu dječjih rođendana i ostalih  tematskih zabava, ovisno o njihovim željama i potrebama. Sve radimo u suradnji s djecom, na njima prilagođen način, drukčije od drugih, jer oni su centar našeg zbivanja i sve naše aktivnosti usmjerene su k njima, budući su oni glavni pokretači nas i našeg djelovanja, ali i društva u cjelini.

 

 

OTKUD NAZIV OBRNUTA UČIONICA

Danas u suvremenom društvu način na koji djeca uče znatno se promijenio u odnosu na prije, međutim prostor je i dalje ostao isti. Visoke zgrade, podijeljene učionice povezane dugačkih hodnicima, stolovi i stolice postavljene tako da se djeca suočavaju s učiteljima i školskom pločom, često izazivaju odbojnost i strah prema školi. Temeljna ideja vodilja bila je osposobiti suvremenu učionicu, obrnutu onoj školskoj, učionicu koja djeci nudi osjećaj sigurnosti i prihvaćenosti, osjećaj prostora u kojem se oni osjećaju „kao kod kuće“.

Iako je obavezno osnovnoškolsko obrazovanje uvedeno prije više od 140 godina, okolina u kojoj djeca uče do danas je ostala ista. Inzistirajući da postoji samo jedno mjesto za učenje izazivamo proteste i odbojnost prema školi. Zašto se učenje ne bi moglo događati bilo gdje i svugdje. Različita okruženja za učenje mogu se koristiti za poticanje djece sklonosti učenju.

Promjena okoline pomaže nam da se oslobodimo starih navika stoga je cilj bio stvoriti okruženje u kojem se ne može raditi na isti način kao i prije. Tek tada moramo improvizirati, jer samo kada improviziramo počinjemo učiti i razvijate se. Neka istraživanja su pokazala da su djeca na pitanja gdje bi voljeli učiti najčešće odgovarala na stablu, ležanjem na krevetu… nitko od njih nikada nije izjavio da bi volio sjediti na stolcu i čitati knjigu. Učenici se, sasvim sigurno, ne slažu s konvencionalnim idejama uređenja učionice. Oni ne žele stolove i stolice u učionici. Vole sjediti na podu, s leđima naslonjenim na zid, vole sjediti na foteljama, jastucima, ležaljkama, ljuljačkama….. i to je upravo ono što im omogućujemo i što nas je potaklo na naziv. Učenici moraju biti u prostoru koji ih inspirira te koji je opremljen svim što im je potrebno kako bi ostvarili svoje ciljeve.

Obrnuta učionica djeci i mladima pružit će slobodu učenja na nove načine. Dobar dizajn i dobra nastava međusobno se nadopunjuju.

Kako ćemo uporabom različitog fizičkog prostora utjecati na motivaciju djece te kako će se ono odraziti na njihovo učenje

U prostoru se nalaze različite vrste pokretnih stolova, različitih veličina i kapaciteta. Stolice su pokretne, različitih boja i nisu priključene za stol. U blizini se nalaze veliki jastuci, fotelje i naslonjači kako bi učenici mogli pronaći udobno mjesto za sebe i svoj rad. Njihovo korištenje biti će stalno dopušteno, bilo da pišu, uče ili koriste računalo.

Druga prostorija Obrnute učionice služi kao zajednički prostor za sjedenje, učenje i zabavu s mekim tkaninama i toplim bojama, gdje se cijeli razred može okupiti na druženje, organizirati vlastite proslave, rođendane i slično, pogledati film, besplatno posuditi knjigu ili jednostavno popričati s prijateljima i razmijeniti iskustva. Opremljena je didaktičkim igrama koje potiču njihovu kreativnost, raznim društvenim igrama, disco i karaoke opremom i slično. 

Svaka prostorija opremljena je multimedijalnom opremom, zajedno s najnovijim računalima. Unutar prostorija djeca mogu postavljati i svoje ideje kako bi prostor bio još zanimljiviji i zabavniji. Prostorije su vrlo fleksibilne i prilagodljive temi s interaktivnim postajama gdje praktično učenje, zabava i druženje postaje dio svakog učenika.